Pages

Saturday, June 6, 2009

rojakkk

Aku tgh tulis entry ni sambil dgr lagu kat dlm hp aku.layan radiostar jom malam-malam camni..best btol suare Taj.kalau la Innuendo x split up..sure dpt tengok muke Remy yg very adorable tu..lagi-lagi dengar lagu Belaian Jiwa dorang tuh.perghhhh mmg mensuk jiwa!hahahaha...sukati aku la nak jiwang-jiwang.aku punye blog,tuan tanah kedaung bak kate kak jiji,so sukati aku laa...


Btw arini x lah sebosan yg disangke pon..ptg td kol 6pm ade org jauh dtg umah aku.xlah jauh pon sebenarnye.Sg buloh je. Actly dorg ni (cik anis) dulu mak aku pnh jage anak2 die.da besar da pon bdk bedua tu.Sorg Afrah,sorg Adilah.Afrah dah form 4 kot. Dilah dah form 3 kot.aku pun lupe nak tanya.mase mak aku jage dulu,aku darjah 6.dulu aku mmg x berotak.selambe je ajak bdk Afrah tu wrestling. pnh sekali aku baling bola kat Afrah tu dpn mak die.tp Afrah tu plak suke kasik naik darah aku.tp bile pikir blk asal la aku bangang sgt mase tuh.dgn bdk kecik pun jadik aku begaduh.sedangkan aku dah darjah 6.die plak baru tadika.sengal betol aku time tu.ish.regret..regret...



Skunk ni dorg da ade 2 orang adik lelaki.sgt lasak!Ya Allah...sakit badan aku dorg panjat.tp yg aku pelik tu dorg close bebenor ngan aku ni.sikit-sikit angah,jap gi kang angah lg..(aku kan anak no. 2,so pnggil la la angah.cume akak,mak ngn bapak aku je pnggil aku adik sbb aku lmbt dpt adik).yg abg name die Amar Hakim.adik plak Asyraf Muhaimin. Mak aku x sempat pun nak jage yg lelaki.sbb mase mak aku dah resign jage bdk & kitorg dah pindah umah.dulu aku selalu pindah randah.sekolah pun asyik tukar je.sbb tu aku x berape nak ingat sgt kenangan aku dulu-dulu.bile mak aku cite je aku blur kejap.


So dgn adenye bdk 2 org ni kire x bosan sgt la weekend aku kali ni. nsb baik Si Asyraf tu x dpt tidow ngn aku mlm ni.sbb mak die x kasik.aku pun takot gak.kot jap gi tesepak si kecik tu kang.mati aku.x pasal2 jadik pembunuh aku.tetibe aku teringat Aqeef Fahmi.amacam kak jiji?Nad ni ade aura.bdk2 cpt suke kat Nad.chare x gua????hahahaha...




yg aku tutup mate die tu la Asyraf Muhaimin.sorg lg tu si abg-Amar Hakim.gua nak mandi pun x dpt tu..dorg asyik nak bekepit

=====================================================================================================================================

ape kene plak ngan pic?tetibe jek menyelit...tadi bukan main happy ngan bdk2 kecik tuh.if korang nak tau,mamat kat bwh ni BFF aku.he's my Best Friend Forever. Baru jap tadi die call aku.aku plak sengal.jawab phone dgn nada yg happy.aku x pasan pun nada die plak sebaliknye.antare dialog aku ngn die:


org selalu ingat die bf aku.padahal die BFF aku.name die Ahmad Ridzuan Kamarul Zaini.dah lame gile aku kwn ngan die.susah senang aku,selalu ngan die.sayang gile woo sama die..
**dia selalu ada dan takkan pernah pergi**
Aku: helo...(suare aku sgt gembira)..
Iwan: Weh,ko kat ne?watpe?
Aku: Aku kat umah la.tgh kemas bilik (still x pasan lg suare die tgh sedih.lampi tol aku ni)
Iwan: Aku kat ofc ni.aku keje mlm ni.aku tgh sedih ni (tone plg rendah)
Aku: Eh wan..ko asal dowh?
Iwan: Psl Yan ah..sape lg.aku xtau dowh asal tetibe mlm ni aku teringat die.td aku call die.aku tnye die kat mane.die ckp die ngan Lan.tgh holiday.cam sial la...aku cam nak mati ingat kat die,die bley happy2 ngan org lain plak
Aku: Rilex iwan.ko jgn fikir sgt dow..die mmg x gune dow.itu ari rayu-rayu nak kat ko balik.tetibe rini kuar ngan Lan plak.die mmg **t** dowww...ko lupekan la die.x gune pon ingat die(aku mmg terer bab2 nasihat org ni.tp bile aku sendiri kene,gua da mcm SUXXX)
Iwan: Susah dow aku nak lupe die.Byk sgt kenangan aku ngan die
Aku: Tu aku tau.aku tau pe ko rase. tp xkn ko nak sekse diri ko camni.x sanggup aku nak dgr ko kecewa lg dow.cukupla dulu ngan Lili. xkn nk kene lg..fikirla wan..
Iwan: xpe la weh.jap gi aku call ko lagi la.aku x leh blah dah ni
Aku: ok.pape hal call aku.x pun msg.risau aku
Iwan:ok.bye.thanks Nad.ko je la kwn aku yg ade skunk ngan aku.pap!
**end**
perbualan kami mati sampai situ je. then aku tros msg die.btw aku pun x tau camne nak advised die dah.sbb aku pun baru je kuat blk ni.sedeih woo bile kwn baik aku kene camtu. life is unfair.bagi aku perempuan ngan lelaki ni same je.bile perempuan tu baik,lelaki plak cam sial.bile lelaki tu dah macam malaikat,perempuan tu plak macam setan (maaf aku terkasar bahase disini,tp tu la hakikatnye).
pernah sekali aku tertanya-tanya.ape yang korang nak sebenarnye?mencari kesempurnaan dalam diri seseorg?sedangkan diri sendiri pun terang-terangan x sempurna mane. alasan yg diberi "kite x serasi", "i x boleh bagi komitmen", "u bukan orang yg i cari selame ni", "u xde x-factor itu".boleh x aku cakap kat sini "kepale hotakkk korg!!!"hampir 80% dari hidup aku,aku persembahkan hanye untuk ko sorg,then bile korg dah bosan,senang2 je nak ckp babai?aku rase kan kalau la dunia ni xde undang2,mmg tiap kali putus cinta je kompom ade je org kene bunuh kan?
mcm kwn aku ni plak...if i were u iwan,pegi mati la sume tu...keje ko dah cukup bagos skunk wan.baik ko build life ko betol2.kasik betol2 stabil.takat si Lan tu..die kaye harte bpk die.bkn harte die.ko kaye sbb usaha ko.
yg nyatanya..aku cume pandai berkata2 di dlm blog. aku x reti nak praktikkan dlm idop aku.byk lagi aku nak luah rase x puas hati aku ni kat sini.tp...utk ape?everybody's changing.but wat i noe,most ppls change when their status change,ikotkan hati aku nak maki,jerit kat Yan,kat lelaki itu.biar puas hati aku.korg x layak nak hukum kitorg camni.pernah sekali ecah ckp kat aku. "Allah xkn uji kite kalau kite x mampu". u r totally rite ecah. dulu aku almost jatuh.teduduk tros aku.sbb mende bodowww ni. agak malu la bile dah ade prob baru ingat Tuhan. mase sakan becinte dulu, mampos gua x ingat tuhan beb....ni la die manusia.bile terhantuk baru nak tengadah.pdn muke aku...
to Iwan,be strong.aku tau ko boleh doww...lupekan perempuan itu..
aku x tau pe yg aku merepek kat entry ni.yg nyatanye jari aku ni cam kene tahan2 je dr nk taip pe yg aku rase.sory la kak Fadziela Noor.Nad x leh tahan ahhhh..ikot hati mmg nak tumbuk je muke adik kak Fadziela Noor tu.ikot hati mmg aku nak kak oiiii...susah betol Nad nak lupekan mangkok ayun tu..cam nak mati je aku rase kak
Readers: sory la tercarut dan termaki kat entry ni.aku sdg geram.lagipun aku cam dah ngantokkk dah ni.50% puas ati dpt tulis entry ni. dah lame aku tefikir nak tulis psl mende ni.tp ade hati yg perlu dijage.tp....bile fikir balik,ade ko kesah psl hati aku????ade ke???
Kenangan itu kadangkala teramat pahit untuk diredah, tetapi ia terlalu manis untuk dikenang. Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan.Andainya hadirnya cinta sekadar untuk mengecewakan, lebih baik cinta itu tak pernah hadir. Kecewa bercinta bukan bermakna dunia sudah berakhir.Masa depan yang cerah berdasarkan pada masa lalu yang telah dilupakan.Hidup ini indah jika kita tahu menghargainya. .. Tapi ia amat menyakitkan andai kita melaluinya sambil lewa... moga akan kembali ceria kehidupannya nanti...

aku habis menulis-3.44am waktu Malaysia






No comments:

Post a Comment

hey it's you!