Pages

Wednesday, March 17, 2010

ENTRY BOSAN

minggu ini sy terlalu bosan berada dirumah.bunda sy tiada dirumah.jadi sy mengundang cik salmah ke kediaman sy.apa projek kami?brownies!!!yaa..ini kali pertama kami membuat brownies.jadik pula tu!kami sangat suka dan bangga.ahahaa...



Cik Salmah sedang berusaha mengadun semua bahan- bahan.nak tahu bahan - bahannya?tunguuu..



tiba - tiba aku dapat rasakan oven itu sangat sexy




Ahad, 14 of March 2010



Aku dan abby bangun awal pada hari itu.awal sangat kot.dalam pukul 10.30am juga la.aku terbangun pun sebab abby terjun atas badan aku.thanks abby.i love you too.bangun-bangun kami dah fikir soalan yang sama. 'APA MAHU BUAT HARI INI'. yeah..ini adalah soalan kegemaran kami.dimana kami selalu memikirkan hampir 10 jam untuk membuat keputusan.tetapi hasilnya amat memberangsangkan.ok.back to topic.setelah berbincang dirumah,berYM bersama fathi akhirnya kami sepakat untuk berpiknik di kolam renang di rumah abby di kelana jaya.disamping itu kami juga sepakat untuk memsak sphagetti untuk mengalas perut dikala lapar nanti.tetapi..itu semua hanya angan-angan.cuma plan untuk masak sphagetti sahaja yang menjadi.piknik di tepi kolam haram tak jadi.ingin tahu apa kami buat?jeng jeng jeng..karaoke 5 jam tanpa henti.yeahh...itu yang kami mahu.terima kasih cik abby kerana telah membelanja kami berdua. lain kali belanjalah lagi.



owh..senget sungguh aku ketika ini.badan juga nampak agak gemuk. lagu pilihan kami adalah Kini by Feminin



Cik Salmah sayang sedang berduet bersama Cik Fathi yang howt!



ahahahaha...aku salah nyanyi.tu pasal buat muka begitu.tengah nyanyi lagu ape pun tak ingat




p/s: hurm....saya teramat mengingati seorang lelaki yang cukup panas di hati saya kala ini.haha..


**woy woy..sape ha??**



they light up my life.
~macam lampu disko~



8.08pm
Sri Permaisuri

**it's complicated**

No comments:

Post a Comment

hey it's you!