Pages

Saturday, April 23, 2011

New job..AGAIN?

Company name: Steelcase Office Solution (M) Sdn. Bhd.
Position: Specification & Quotation Representative
Salary: P&C
Working day: Mon - Fri (require to work on public holidays)

Alhamdulillah, saya dapat kerja baru. Selepas saya nekad berhenti tiada kerja dari Valiram Group. Alasan saya mudah - saya tidak tahan kerja situ lagi. Ada orang lain yang lebih kuat mental fizikal dari saya.Saya percaya rezeki Allah di mana - mana. Job yang saya dapat ni pun takde related lansung dengan apa yang saya belajar. Ini job ke 6 saya. Saya harap ini yang terakhir. Penat gila kot asyik tukar kerja. Attend interview lagi lah penat!



p/s: jangan berhenti mencari kalau korang rasa kerja yang korang buat sekarang tak sesuai & tak berbaloi. But remember, don't work too hard; nobody notice


xoxo,
fiveinchheel

No comments:

Post a Comment

hey it's you!