Pages

Saturday, May 30, 2009

special for NADIRAH

FRIDAY, 29TH MAY 2009
After work,pukul 6 petang aku,kak lina,siti,lin & has teros cabut dari ofc.before that kitorg dah plan.nak gi makan kat sunway pyramid.disebabkan kami semua tengah simpan duit,so decide makan kat foodcourt jj je la.aku x kisah pun memane. sebab dah seminggu aku dok bosan ngadap pc kat ofc.so aku nak jalan2. from pj to sunway actly x la jauh mane.tapi jem yg beriya,kitorg sampai sane kol 7.30pm.lame kan?lame kan?kematu bontot aku dok lelame dalam keta.
Kat sunway dat time ade cam movee carnival.aku terase loser jap.sebab aku x tau pe movee baru skunk. aku skunk banned movee. last aku tgk movee bulan puase thn lps (ade bad memory ni..)mase aku sampai sunway aku nmpk mascot bumble bee & optimus prime from transformer. hajat hati nak ambik gambar ngan robot2 tu.tapi camera x bawak plak..hp camera plak 2mp jek.x nampak plak 2 robot ensem tu nanti..so teros gerak je la ke destinasi seterusnye.
And here we are.jj foodcourt yg best gile tu (this is my 1st time btw).lin & has xleh blah lapar gile tros gi order mkn.aku,kak lina ngn siti dok la jage meje.takot org ambik seat kitorg.kak lina nak pegi beli roti plak..aku pun nyebok sekali nak ikot.tapi die sebok soh aku gi dulu.aku nak gi ngan die sebenarnye.mase kat kedai roti tu aku bli kat luar je.kak lina masuk kat dalam.malas nak tunggu lame sangat aku tros blah. 10 minit gak la kitorg da start makan baru kak lina sampai. borong roti nampaknye. tak lame pastu mamat yg jge cashier tadi datang.bwk kek.kak lina punya. then kak lina bukak kotak kek tu. aku pun tolong bukak sekali. (aku kan suke menolong). tetibe aku tebace tulisan kat kek tu:
v
v
v
v
v
v
wow...kek tu untuk aku rupenye!tekejut gile+excited+touching.patot la kak lina dok marah2 aku x kasik ikot gi kedai roti tadi..comel kan kek aku?aku rase cam tnk potong je kek tu. sebab comel sangat.hehe...aku x expect pon dorang nak clbrt bday aku.dah bape tahun aku x clbrt bday. make a wish jap then potong kek tu.aaaaaaaaaaa....sayang nye.hehe..thanks all.

aku bergambar bersama kek aku yg comel itu


ni Tok Dalang nye. tu tgh melahap chic chop die yg pedas gile rabak

Dah lama sangat aku tak makan sushi. selalu makan sushi kat Isetan Lot10. Kat foodcourt bawah tu..my fave sushi yg ade telor kler orange tu.aku beli 6 bijik.makan sampai lebam.lagipun kat ofc aku dah breakfast,dah lunch.xkn nak mkn yg berat2 lagi.boleh diet sket.badan pun makin gumok dah ni.ish ish...tapi asyik nak makan je.nafsu makan melebihi segala-galanya.betol la orang cakap perempuan ni nafsu die sembilan. akal 1. beli dah over budget tu baru nak pakai akal.sama lah seperti aku.yg selalu mempraktikkan motto "beli dulu baru fikir untuk ape mende tu"

sushi je aku makan aritu.this is my old fave food.special person ajar aku makan sushi (mengenang kisah lame jap)



Siti: "Lyn,cube duduk elok-elok, mak nak suap ni"
Lyn: "Sat la mak.Ade org org nak ambik pic kite ni"

*Lyn tu mmg HYPERACTIVE sket.tak reti dok diam even seminit.die gak la geng racauan aku.kalau jumpe die mmg xleh berenti becakap*





*them*


with siti (kami 1 team ok!)
siti ni senior aku.kat department tu,kitorg bedua je.kitorg la konon2 "staff plg penting" kat department tu.nak cuti pun x leh sesame.sebab xde orang lain yg reti buat keje kitorang if kitorang bedua bantai cuti.rase cam nak buat gak cuti sesame.biar huru hare jap Swire tu




seperti biase Lyn memang suke buat perangai.Budget comel (tapi memang comel pun)



with kak Lina.Pic ni goyang sket.pakai hp camera je kan.dah tu budak hyper tu plak yg snap. tapi aku sgt suke pic ni.sbb aku nampak kurus




kat cermin jadik begambar.tapi short sorang.kak lina tengah sebok beli pampers untuk anak die (look at my fatty arm)




aku suke pic ni gak.siti sangat semangat jadik model "anti plastic bag"



last pic.captured by Hyper Lyn.lihat perutku...buncitkan...




dah abes dah.thanks again to lin,kak lina,siti & has. agak2 rajin tahun depan buat la surprise ntok aku lagi.if nak bagi kereta ke,rumah ke...lagi best.hehe.thanks all~






No comments:

Post a Comment

hey it's you!