Pages

Saturday, July 4, 2009

yang penting kita happy!

Day: Sunday
Time: can't remember
Location: IKEA


Seminggu lepas aku balik dari Bandung, aku dah start bosan. tak tau nak buat hape kat rumah.terus call ejat. ajak die kuar.ikut 1st plan aku, ejat ngan ecah nak gi Desa Water Park. nak main air kononnye. tapi last minute x jadik sbb ecah demam sbb semalamnye die ngan family die gi mandi sungai.aku dah mati akal da ni. xtau nak gi mana. teros call ejat tnye mane nak pegi. last2 die angkut adik die sekali,kitorg gi mangabeskan duit kat IKEA. ye.memang aku gile shoppink. tapi kali ni aku beli barang umah. bukan baju. kat Bandung xde brg2 umah. so aku ade reason la nak abeskan duit kali ni. hehe...entry kali ni nak ltk pic je. sbb ejt tu freelance cameraman. tapi skunk da sambung study blk. camera die pon die da jual. menurut kate die, mase die jual tu, die da kering kontang gile.student kan..paham2 je la.nasib baik ade olympus aku yg best tu.walaupun kecik tapi berjase beb.sile nikmati pic2 aku yg best ni ye.hehe..




nampak bape rege besi katil tu? RM 2OOO++ ok! tu besi je. x temasuk tilam


mase aku gi Bandung aku kembang semacam je kan??aku berjaya kuruskan badan dalam mase seminggu sahaja..kagum tak???


ini Ijat ngan adik die Jasmin. muke sebijik serupe. cume beza sorg lelaki, sorg perempuan. kalau ijat tu perempuan mmg da betol cam twin



Ijat ni kwn aku mase sekolah dulu. aku pindah cheras, die plak pindah sg buloh ikot family die. dah xde kaki nak lepak. tepakse ulang alik gi cheras nak lepak ngan aku yg best ni. dulu bdk ni x gemok camni. tu die cover perot je tu. mase jumpe die pas 3 thn x jumpe,aku tengok perot die da mcm bapak kepada 5 anak. siyes aku x tipu!.tapi ijat pandai masak woo...mmg terbaik ah die ni



i LOVE this painting. seriously. everyone!!!!bday i next yr beli painting ni pun da cukup. i x mintak banyak pun.hahaha...



carpet pun cantik kat Ikea. sume barang pun cantik la kat mata aku. dasar shopaholic!



kat Ikea skunk tgh kempen anti plastic beg. dorg kempen pakai beg yg dorg jual dgn harga RM1.90.mase aku bayar kat kaunter,aku pelik gak nape cashier x bagi plastic beg. jap gi die cakap 1 plastic bag rmo.20. cheys!tepakse gak aku beli. sebab bkn ari2 aku nak shoppink kat sane. lagipon camne aku nak bwk naik brg2 aku nanti. da la umah aku tingkat 2. brg x byk pun. disebabkan ijat da x larat nak bwk brg, kitorg ambik gak la troley. nak nampak sgt shopaholic kan



Acara seterusnya adalah makan!bdn da kurus sikit, so boleh langgar pantang. aku bwk dorg mkn kat area umah aku je. kat tasik permaisuri. tempat tu cam mahal. tpi tgk harga die biase je. x sempat plak nak ambik pic tempat tu. plg best restaurant die bukak lagu keroncong. best dow keroncong. siyes.


Ni die bdk gedik. kaki aku macam kaki jantan. hehe..rest of the day sangat happy!jasmin ade hobby yg same ngan aku.die suke shoppink juge....so pasni aku ade teman nak ajak shoppink. btw aku nak ilangkan rase takot aku nak inteview. esoknya aku ade inteview kat Setiawangsa.name company tu Tanjung Offshore. da dekat setahun aku x inteview. sampai x ingat ape nak bawak. The result is...aku rase memang aku x dapat job tu.aish..btw..bundle thanks to ejat & mint sbb ilangkan bosan aku ari ahad tuh.






menarilah dan terus tertawa
walau dunia tak seindah syurga
bersyukurlah pada Yang Kuasa
cinta kita di dunia selamanya









No comments:

Post a Comment

hey it's you!